Voorkeur van weergave product prijzen

Geef hieronder aan wat je voorkeur is van product prijzen. Dit is later aanpasbaar door op de incl. of excl. btw te klikken.

Klantenservice

Meest gestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Orders zijn op verschillende manieren te plaatsen:

  • Online: via ons B2B online platform
  • Via de app: deze is te downloaden via de App & Play store
  • Telefonisch of per e-mail

Wat is de levertijd van mijn order?

Bekijk onze verzendkosten pagina of dropshipping pagina voor actuele informatie over levertijden en kosten. Uiteraard ontvangt u een Track & Trace code voor elke bestelling.

Niet alles wat ik heb besteld is geleverd; wat nu?

Producten die niet op voorraad zijn worden, mits voorradig, met de eerstvolgende order meegestuurd. Wilt u hier iets aan toevoegen of producten laten vervallen, neemt u dan contact op met onze klantenservice. 

Hoe worden verzendkosten berekend?

De verzendkosten worden gecalculeerd volgens de meest actuele transporttarieven en worden transparant zichtbaar gemaakt tijdens het aanmaken van de dropshipping order. U krijgt de kosten te zien voordat u de bestelling plaatst.

Voor enkele landen hanteren wij een franco grens. Bekijk de actuele informatie op de verzendkosten pagina.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Natuurlijk kan dat. Geeft u dit dan wel minimaal een dag van tevoren aan ons door. Via onze website kunt u de afhaaldag en -tijd tijdens het plaatsen van de order selecteren. Natuurlijk kunt u dit ook telefonisch of per e-mail aan ons doorgeven.  

Hoe kan ik een retour aanmelden?

Voor informatie over retourneren klikt u op deze link*: Retourneren als dealer

*U dient ingelogd te zijn om deze pagina te bekijken

Kan ik een product ook als private label bestellen?

Voor meer informatie over private labels klikt u op deze link: Private labeling

Is dropshipping mogelijk?

Voor meer informatie over dropshipping klikt u op deze link: Dropshipping

Ik ben mijn inloggegevens kwijt.

Neem dan per mail of telefonisch contact op met onze klantenservice.  

Het lukt niet om in te loggen.

Neem dan per mail of telefonisch contact op met onze klantenservice. 

Hoe bestel ik een artikel dat tijdelijk niet op voorraad is?

Dit kunt u gewoon bestellen. Vaak ziet u direct al wanneer een product weer voorradig is. U kunt ook onze handige voorraadmelder aanzetten, waardoor u automatisch een e-mail ontvangt zodra het gevraagde product weer voorradig is. Vervolgens kunt u contact opnemen met onze klantenservice om de levering af te stemmen, dit gaat niet automatisch.

Kan ik een bericht krijgen wanneer een product weer voorradig is?

Bij elk product staan op de productpagina een handige ‘’laat mij weten’’ button. Na activering krijgt u automatisch een e-mail zodra het gevraagde product weer voorradig is.  

Ik heb nog vragen over mijn order.

Neem dan per mail of telefonisch contact op met onze klantenservice.  

Ik wil wat toevoegen aan mijn order, kan dat?

In de meeste gevallen is dit mogelijk! Neem per mail of telefonisch contact op met onze klantenservice.  

Waar kan ik mijn prijslijst downloaden?

Onder aan sitemap als u ingelogd bent. 

Hoe kan ik een nog betere prijs krijgen?

Wij werken met staffel-/kwantumkorting. Bekijk onderstaande video voor meer uitleg:

Niet kunnen vinden wat je zocht?

Onze klantenservice is gesloten
icon

Bel ons

Onze specialisten staan voor je klaar.

+31-548-545277
icon

Stuur ons een e-mail

Wij reageren doorgaans op dezelfde werkdag op uw mail.

info@hofmananimalcare.nl
Geen producten toegevoegd aan je winkelwagen